loading...
پاتوق تفریحی وسرگرمی ::پارسی فان::
حسن بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به گزارش ایسنا ، «سرگئی كوتل نیكف» در ‌این ‌باره به رسانه‌های رسمی روسیه گفت: من به همراه یكی از دوستان عكاسم برای تهیه عكس به منطقه حفاظت شده‌ای در نزدیكی مرز «بوتس‌وانا» در آفریقا رفته بودم كه ناگهان یك یوزپلنگ جوان بر روی سقف خودروی ما پرید و من را كه در حال عكاسی بودم غافلگیر كرد.

این عكاس روس در ادامه به روزنامه دیلی‌میل یادآور شد: از شدت ترس آرواره‌هایم شل شد و حتی فرصت نكردم فریاد بزنم تنها دوربین را رها كرده و از روی خودرو پایین پریدم. دوست عكاسم هم از فرصت استفاده كرد و از این صحنه چند عكس گرفت.

 این عكاس جوان گفت: پس از آن كه این یوزپلنگ جوان خود را با پریدن از خودرو دور كرد. من و همكارم متوجه شدیم كه او تنها قصد بازی و شیطنت داشته است و ما هم به او پیوستیم و با او بازی كردیم. البته در این بازی كه میان ما و این یوزپلنگ جوان صورت گرفت دوربینم شكست، دستانم پر از خراشیدگی شد و جای پنجه‌هایش هم بر روی صورتم ماند!.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 933
  • بازدید سال : 1,728
  • بازدید کلی : 9,810