loading...
پاتوق تفریحی وسرگرمی ::پارسی فان::
حسن بازدید : 21 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
باید با چپ و راست و بالا و پایین رفتن و همچنین فشردن کلید Space برای پریدن ، همه ی دانه ها و تخم ها را جمع کنی تا به مرحله‌ی بعدی بروی .
حسن بازدید : 20 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازی پینتبال در محل کار!شما فقط 35 ثانیه زمان دارید تا همه‌ی توپهایی که ظاهر میشوند را رنگی کنید و حداکثر امتیاز رو برای خودتون ثبت کنید.

حسن بازدید : 13 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
این همان بازی اسنک معروف هست اما اینبار این مار ، بصورت منحنی و گرد هست و شما فقط باید با 2 کلید چپ و راست آن را هدایت کنید.
حسن بازدید : 29 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
این بازی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های فلش آنلاین می باشد که طرفداران زیادی دار. در این بازی باید سعی کنید که از ماشین های دیگر سبقت بگیرید بدون آنکه با آنها و یا دیواره برخورد داشته باشید. در صورت برخورد بازی را باخته اید. هر چه بیشتر از ماشین ها سبقت بگیرید ، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. مهارتتان را در رانندگی بیازمایید!

حسن بازدید : 17 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
5توضیحات:  در این بازی تیراندازی آنلاین که بیشتر به هوش و دقت شما وابسته است باید بالون ها را شکار کنید. نکته ای که باید دقت کنید جهت و سرعت باد است که نقش تعیین کننده ای در جهت و قدرت تیر شما دارد.
دستورالعمل: با کلید های جهت کیبورد ، جهت تیر را مشخص کنید و همچنین با کلید space تیر را پرتاب کنید. هرچه کلید space را بیشتر نگاه دارید تیر ، با قدرت و سرعت بیشتری پرتاب می گردد.

حسن بازدید : 16 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
توضیحات: یکی از هیجان انگیز ترین بازی های فلش آنلاین.بله ! فکرشو بکنید اگر یک کارگر ساختمانی بخواد مثل رابین هود سیب روی سر یک موجود زنده رو بزنه چه هیجانی داره ! شما باید به این آقا در هدف گیریش کمک کنید وگرنه شاهد صحنه دلخراشی خواهیم بود ! هر مرحله از این بازی جالب سختر خواهد شد ، پس مواظب باشید دستتون نلرزه !

دستور العمل : برای پرتاب تیر ابتدا با موس جهت تیراندازی کمان را مشخص کنید سپس برای تعیین قدرت پرتاب تیر ، کلیک چپ موس را به میزان دلخواه نگه داشته و سپس رها کنید تا تیر از کمان پرتاب گردد.


حسن بازدید : 16 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 یادش بخیر آتاری و میکرو و کنسول های بازی قدیمی که بخشی از خاطرات کودکیمان را تشکیل دادن. امروز با این بازی معروف آتاری که بصورت بازی آنلاین در اختیارتون قرار گرفته برای دقایقی به آن دوران بازگردید...

برای انجام این بازی فلشاز کلید های جهت نمای کیبورد استفاده نمایید.


حسن بازدید : 16 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فکر میکنید چقدر دقت و تمرکز دارید مخصوصا زمانی که واقعا قصد انجام کاری رو داشته باشید؟ اینبازی فلش آنلاین یکی از بهترین سرگرمی ها برای تست دقت و تمرکز اعصاب و حواس شماست.پیشنهاد میکنم اینبازی فلش رو از دست ندهید و بازی کنید.

نحوه بازی در هر مرحله یه این صورت است که ابتدا بر روی Start کلیک می کنید و نقطه قرمز رنگ را با حرکت ماوس به سمت End هدایت کنید.برای انجام بازی اندکی صبر نمایید تا فایل بازی فلش بطور کامل لود شود.

حسن بازدید : 13 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازی سونیک بازی قدیمی است که در بسیاری از دستگاه های معروف بازی مانند میکرو و سگا جای بزرگی برای خود ایجاد کرده بود. الان هم بازی سونیک یکی از بازی هایی است که در رایانه با مبدل شبیه ساز سگا این بازی را بازی می کنند. ولی شما می توانید بازی سونیک را بدون هیچ مبدلی به صورت فلش و حتی بدون نیاز به پلیر فلش بازی کنید! در بازی شما می توانید با بازیکن های مختلفی که در بازی وجود دارند یکی را به عنوان شخص بازی انتخاب کنید و با آن شروع به بازی کنید . عمر شما در بازی به سکه ها ربط دارد یعنی شما با از دست دادن سکه ها یا حتی یک سکه بعدن از برخورد به یکی از موجودات خبیث بازی ، بازی جان شما را می گیرد و بازی از نوع شروع می شود. در بازی شما می توانید بپرید ، موجودات خبیث را از بین ببرید ، به دور خود بچرخید ، سرعت بگیرید و… .

برای بارگزاری بازی کمی صبر کنید…

اگر می خواهید بازی از اول شروع شود ماوس را روی موضوع بازی ببرید !

حسن بازدید : 11 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
یکی از بازی هایی که تحول عجیبی در بازی های فلش گیم ( Flash Game ) یا همان مینی گیم به وجود آوردبازی فوق العاده زیبا و مهیج Gold Miner بود. تا کنون ده ها نسخه از این بازی ساخته و عرضه شده و با تنوعی که در هر یک از مراحل وجود دارد , نتهنا از جذابیت آن کاسته نشده بلکه بیشتر نیز شده است. در این بازی شما در نقش یک پیرمرد به استخراج طلا و کسب درآمد می پردازید. هم چنین می توانید از فروشگاه ابزاری از جمله دینامیت , کتاب و… خریداری کرده و به کسب و کار خود رونق دهید. 

برای بارگزاری بازی کمی صبر کنید…

حسن بازدید : 17 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 برای شروع بازی ابتدا باید قدرت را تا حداکثر پر کرده و دکمه Space را بزنید تا شرک بر روی باتلاق پریده و به جلو برود. سپس با دکمه ی CTRL و با پریدن , او را از موانع گذرانده و امتیاز کسب کنید. امیدواریم با استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.


برای بارگزاری بازی کمی صبر کنید…

حسن بازدید : 21 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پس از این که نسخه های فراوانی از بازی پرندگان عصبانی ( Angry Birds ) به بازار عرضه شد شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفت برای تنوع جدیدی به بازی هایش انیمیش ریو ( Rio ) را هم در آن دخالت دهد تا حال و هوای دیگری به بازی ببخشد. در این نسخه از بازی , پرندگان عصبانی به برزیل سفر می کنند تا دوستان پرنده خود و ریو را از دست شکارچیان نجات دهند. بازی Angry Birds Rio با این که حالت کم حجم و آنلاین دارد ولی می تواند شما را ساعت ها سرگرم کرده و پشت سیستم کامپیوترتان میخکوب کند ! 
تا بارگذاری کامل بازی لطفا شکیبا باشید…

رمز بازی برای Unlock کردن تمامی مراحل بازی :

HELL-OTHI-SISM-YKEY

حسن بازدید : 12 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برای بارگزاری بازی کمی صبر کنید…

کنترل بازی : کیبورد
توضیحات : با استفاده از کلید های چپ و راست سازه ها را به سمت راست و چپ حرکت دهید و می توانید با استفاده از کلید پایین ، سرعت پایین آمدن سازه را افزایش دهید.

نکته : باید سازه ها را طوری قرار داد تا حداقل سه خانه ی همرنگ کنار هم قرار گیرد و حذف شود تا امتیاز شما افزایش یابد.

حسن بازدید : 20 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برای بارگزاری بازی کمی صبر کنید…

کنترل بازی : موس

توضیحات : با استفاده از موس با توجه به علامت Wind (جهت باد) با استفاده از کلید سمت چپ پایین به سمت کشتی مقابل شلیک نمایید.

حسن بازدید : 14 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پارسی من | فال براساس اول حرف اول اسم

توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف “گ – پ – چ – ژ” باید به جای این حروف معادل فارسی آنها را قرار دهید – مثال : (ژ ، چ ، گ) = ج / (پ) = ب

فال و طالع بینی براساس حرف اول اسم در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 855
  • بازدید کلی : 8,937